VIDEO ZALIM KANAK KANAK DIDERA

VIDEO ZALIM KANAK KANAK DIDERA – Apalah dosa kanak-kanak ini sehingga sanggup didera sedemikian rupa. Sanggupkah sipelakunya itu mendengar rintihan kanak-kanak yang baru cuba untuk mengenal dunia ini menjerit-jerit menahan kesakitan. Sebagai manusia yang berilmu dan berakal, video zalim kanak-kanak didera ini harus dipandang serius oleh kita dan pihak yang berwajib.
video zalim kanak kanak didera

Apakah sipelakunya itu ibu kandung kanak-kanak ini?kalau benar itu ibu kandungnya,,,manakah perasaan belas kasihan terhadap anak yang dikandung selama 9 bulan itu. Dimanakah sifat kemanusiaan dan juga sifat keibuan.

Bagi putera penderaan ini tidak boleh dimaafkan.Sipelakunya perlu diheret ke muka pengadilan dan perlu mendapat pengadilan yang sewajarnya.Tukang rakam video sepatutnya tidak hanya berdiam diri sahaja melihat perlakuan ini dan perlu menerima pembalasan yang sewajarnya.

Kalau pun kanak-kanak ini membuat salah..bagi putera taklah sebesar mana kesalahan dia pun.Dia hanya mampu menangis sahaja dan tidak lebih daripada itu.

Putera tak mampu menulis apa-apa lagi kerana sebak yang tidak terhingga,,,jadi pembaca semua tengoklah video dibawah ini,,,kalau kenal pelakunya sila lapor kepada polis dan juga sebarkan artikel ini pada kawan-kawan supaya jadi iktibar.

Akhir kata ingat anak itu anugerah allah yang amat bernilai kepada hambanya dimuka bumi…

Sanggupkah kita tengok video zalim kanak kanak didera


perempuan pukul bayi .wmv by f100002488623807

 

Comments

  1. says

    Boleh tengok kejap je kalau video-video macam ni…Kesian..tak sanggup tengok lama-lama
    My recent post Free PDF To Word Converter

  2. sha says

    Perempuan bodoh. Suruh budak diam tapi g pukul bertubi-tubi. Bila dah nak diam pun pukul lagi. Dia tu pun kal kena pukul boleh diam ke. Berita pagi tadi mengatakan perempuan ni sedang menjalani hukuman penjara. X layak dipanggil ibu.

  3. says

    oloh la nak beranak sgt tu..tak pandai jaga..memang tak ada naluri ibu langsung…ambik muka sembang dalam tempayan budu..