SEKSI HABIS!!!!! NEALOFA PAKAI SKIRT SAMPAI NAMPAK SELUAR DALAM

2012 tahunku yang kacak
2012 tahunku yang kacak
2012 tahunku yang kacak

• Meet the Author • Hati Putera


Nama nick saya ialah Hati Putera. Merupakan seorang juruteknik komputer bahagian perkakasan. Menulis hanyalah sekadar mengisi masa lapang. Meminati SEO dan sekarang mula belajar tentang IM. Don't forget to Follow my blog with Bloglovin and lifestyle blogs blogs


53 comments… add one

  • erkk. no comment. sy tak nampak gambar tu
    Khidhir recently posted…Cara Menambah Kelajuan PCMy Profile

    Reply
  • per gile ciutttttt.

    Reply
  • per gile ciutttttt.

    Reply
  • macam tu ker artis yang menjadi ikutan terutamanya orang melayu yang beragama islam…fikirkan lah…

    Reply
  • macam tu ker artis yang menjadi ikutan terutamanya orang melayu yang beragama islam…fikirkan lah…

    Reply
  • kenapa pakai cam 2? muka dh lawa pkai lah yang senonoh skit…kat malaysia ni bnyak kdai kain..yg dh siap cantik2 panjang skit dri 2 pn ada..
    jangan conteng arang kt mka sebabkn perbuatan awak neelofa comey.

    Reply
  • kenapa pakai cam 2? muka dh lawa pkai lah yang senonoh skit…kat malaysia ni bnyak kdai kain..yg dh siap cantik2 panjang skit dri 2 pn ada..
    jangan conteng arang kt mka sebabkn perbuatan awak neelofa comey.

    Reply
  • sempurna rupa paras,,, cantik plak tu,,, syg nya kcantikan itu tidak dipelihara….

    Reply
  • sempurna rupa paras,,, cantik plak tu,,, syg nya kcantikan itu tidak dipelihara….

    Reply
  • nanti org tak tahu yg dia pakai seluar dalam…

    Reply
  • nanti org tak tahu yg dia pakai seluar dalam…

    Reply
  • ni yg x puas hati ni! buat kita menyirap ja! patutnya dia x pakai seluar dalam! kenapa dia pakai! Gr….r…..r….

    Reply
  • ni yg x puas hati ni! buat kita menyirap ja! patutnya dia x pakai seluar dalam! kenapa dia pakai! Gr….r…..r….

    Reply
  • sedap tengok..haha

    Reply
  • sedap tengok..haha

    Reply
  • kahkahkah

    Reply
  • kahkahkah

    Reply
  • tak maluuu betul

    Reply
  • tak maluuu betul

    Reply
  • nak saman ya Amoi! he…he…he…nampak sikit dah kira ok lah tu!

    Reply
  • nak saman ya Amoi! he…he…he…nampak sikit dah kira ok lah tu!

    Reply
  • Ingat apa lh tdi..,keh3x

    Reply
  • Ingat apa lh tdi..,keh3x

    Reply
  • nanti orang tak tahu lak yg dia pakai suar dalam….

    Reply
  • nanti orang tak tahu lak yg dia pakai suar dalam….

    Reply
  • tau xpe.. aishh..

    Reply
  • tau xpe.. aishh..

    Reply
  • Cantik hanya pada paras rupa itu bukan cantik sebenar wanita.. Itu hanya periasan tetapi yg dikatakan cantik adalah auratnya jika yg terpelihara itu la cantik yg hakiki. Subahanallah….

    Reply
  • Cantik hanya pada paras rupa itu bukan cantik sebenar wanita.. Itu hanya periasan tetapi yg dikatakan cantik adalah auratnya jika yg terpelihara itu la cantik yg hakiki. Subahanallah….

    Reply
  • Lofa..knapa sanggup berpakaian begini..rupamu cantik.biarlah kecantikan rupa paras itu bersatu dengan hati yang bersih..

    Reply
  • Lofa..knapa sanggup berpakaian begini..rupamu cantik.biarlah kecantikan rupa paras itu bersatu dengan hati yang bersih..

    Reply
  • Kira ape artis…manusia murahan

    Reply
  • Kira ape artis…manusia murahan

    Reply
  • perlu ker… tak payah lah nak mm nih… susah sgt ke nak jadi artis bersih tanpa kontroversi….

    Reply
  • perlu ker… tak payah lah nak mm nih… susah sgt ke nak jadi artis bersih tanpa kontroversi….

    Reply
  • seluar dalam import baru beli tu yang nak tunjuk sgt

    Reply
  • seluar dalam import baru beli tu yang nak tunjuk sgt

    Reply
  • amboiiii…geram semacam je abg Akob Sedek…

    Reply
  • amboiiii…geram semacam je abg Akob Sedek…

    Reply
  • Doh tengok ari tu,nampak seluar dalam berlubang.

    Reply
  • Doh tengok ari tu,nampak seluar dalam berlubang.

    Reply
  • Ha mauttttt

    Reply
  • Ha mauttttt

    Reply
  • Nampak ke…??

    Reply
  • Nampak ke…??

    Reply
  • seluar dlm beli mahal tu…

    Reply
  • seluar dlm beli mahal tu…

    Reply
  • Salam.Biarlah kita popular dengan identiti yang bersopan-santun…

    Reply
  • dah cantik tak payah la buka situ sini, bakai bj kurung pun cantik.

    Reply
  • dah cantik tak payah la buka situ sini, bakai bj kurung pun cantik.

    Reply
  • kalu dah mcm 2 baik xpayah pakai pape……

    Reply
  • kalu dah mcm 2 baik xpayah pakai pape……

    Reply
  • bakpo lar lagu ni mek wei!!wak malu ore pntai timur jah….oloh lar..

    Reply

Berikan Pandangan Anda Di Sini!

Sila gunakan personal name sahaja semasa meninggalkan komen. Jangan menggunakan keyword yang anda target sebagai ganti nama kerana ianya seperti "spammy". Saya lebih suka jika anda meninggalkan komen menggunakan nama sebenar. Sekiranya anda ingin melakukan link building, sila submit artikel anda di http://bookmark.hatiputera.com

CommentLuv badge