Hati Putera

Nama nick saya ialah Hati Putera. Merupakan seorang juruteknik komputer bahagian perkakasan. Menulis hanyalah sekadar mengisi masa lapang. Meminati SEO dan sekarang mula belajar tentang IM. Don't forget to Follow my blog with Bloglovin and lifestyle blogs blogs

39 Comments

  1. macam tu ker artis yang menjadi ikutan terutamanya orang melayu yang beragama islam…fikirkan lah…

  2. macam tu ker artis yang menjadi ikutan terutamanya orang melayu yang beragama islam…fikirkan lah…

  3. kenapa pakai cam 2? muka dh lawa pkai lah yang senonoh skit…kat malaysia ni bnyak kdai kain..yg dh siap cantik2 panjang skit dri 2 pn ada..
    jangan conteng arang kt mka sebabkn perbuatan awak neelofa comey.

  4. kenapa pakai cam 2? muka dh lawa pkai lah yang senonoh skit…kat malaysia ni bnyak kdai kain..yg dh siap cantik2 panjang skit dri 2 pn ada..
    jangan conteng arang kt mka sebabkn perbuatan awak neelofa comey.

  5. sempurna rupa paras,,, cantik plak tu,,, syg nya kcantikan itu tidak dipelihara….

  6. sempurna rupa paras,,, cantik plak tu,,, syg nya kcantikan itu tidak dipelihara….

  7. ni yg x puas hati ni! buat kita menyirap ja! patutnya dia x pakai seluar dalam! kenapa dia pakai! Gr….r…..r….

  8. ni yg x puas hati ni! buat kita menyirap ja! patutnya dia x pakai seluar dalam! kenapa dia pakai! Gr….r…..r….

  9. Cantik hanya pada paras rupa itu bukan cantik sebenar wanita.. Itu hanya periasan tetapi yg dikatakan cantik adalah auratnya jika yg terpelihara itu la cantik yg hakiki. Subahanallah….

  10. Cantik hanya pada paras rupa itu bukan cantik sebenar wanita.. Itu hanya periasan tetapi yg dikatakan cantik adalah auratnya jika yg terpelihara itu la cantik yg hakiki. Subahanallah….

  11. Lofa..knapa sanggup berpakaian begini..rupamu cantik.biarlah kecantikan rupa paras itu bersatu dengan hati yang bersih..

  12. Lofa..knapa sanggup berpakaian begini..rupamu cantik.biarlah kecantikan rupa paras itu bersatu dengan hati yang bersih..

  13. perlu ker… tak payah lah nak mm nih… susah sgt ke nak jadi artis bersih tanpa kontroversi….

  14. perlu ker… tak payah lah nak mm nih… susah sgt ke nak jadi artis bersih tanpa kontroversi….

  15. dah cantik tak payah la buka situ sini, bakai bj kurung pun cantik.

  16. dah cantik tak payah la buka situ sini, bakai bj kurung pun cantik.

  17. bakpo lar lagu ni mek wei!!wak malu ore pntai timur jah….oloh lar..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge