SEKSI HABIS!!!!! NEALOFA PAKAI SKIRT SAMPAI NAMPAK SELUAR DALAM

2012 tahunku yang kacak
2012 tahunku yang kacak
2012 tahunku yang kacak

53 comments… add one

  • Khidhir 11 March, 2012, 11:14 pm

    erkk. no comment. sy tak nampak gambar tu
    Khidhir recently posted…Cara Menambah Kelajuan PCMy Profile

  • Yusshifaizal Yus 1 April, 2012, 2:47 am

    per gile ciutttttt.

  • Yusshifaizal Yus 1 April, 2012, 2:47 am

    per gile ciutttttt.

  • Nurul Zikri 1 April, 2012, 4:04 pm

    macam tu ker artis yang menjadi ikutan terutamanya orang melayu yang beragama islam…fikirkan lah…

  • Nurul Zikri 1 April, 2012, 4:04 pm

    macam tu ker artis yang menjadi ikutan terutamanya orang melayu yang beragama islam…fikirkan lah…

  • Hidayah Nooi 2 April, 2012, 3:28 am

    kenapa pakai cam 2? muka dh lawa pkai lah yang senonoh skit…kat malaysia ni bnyak kdai kain..yg dh siap cantik2 panjang skit dri 2 pn ada..
    jangan conteng arang kt mka sebabkn perbuatan awak neelofa comey.

  • Hidayah Nooi 2 April, 2012, 3:28 am

    kenapa pakai cam 2? muka dh lawa pkai lah yang senonoh skit…kat malaysia ni bnyak kdai kain..yg dh siap cantik2 panjang skit dri 2 pn ada..
    jangan conteng arang kt mka sebabkn perbuatan awak neelofa comey.

  • Mislina' Al Nor Mislan 2 April, 2012, 3:42 am

    sempurna rupa paras,,, cantik plak tu,,, syg nya kcantikan itu tidak dipelihara….

  • Mislina' Al Nor Mislan 2 April, 2012, 3:42 am

    sempurna rupa paras,,, cantik plak tu,,, syg nya kcantikan itu tidak dipelihara….

  • Fauziah Awang 2 April, 2012, 5:01 am

    nanti org tak tahu yg dia pakai seluar dalam…

  • Fauziah Awang 2 April, 2012, 5:01 am

    nanti org tak tahu yg dia pakai seluar dalam…

  • Akob Sedek 2 April, 2012, 5:10 am

    ni yg x puas hati ni! buat kita menyirap ja! patutnya dia x pakai seluar dalam! kenapa dia pakai! Gr….r…..r….

  • Akob Sedek 2 April, 2012, 5:10 am

    ni yg x puas hati ni! buat kita menyirap ja! patutnya dia x pakai seluar dalam! kenapa dia pakai! Gr….r…..r….

  • Aidhir Hamidon 2 April, 2012, 5:15 am

    sedap tengok..haha

  • Aidhir Hamidon 2 April, 2012, 5:15 am

    sedap tengok..haha

  • Nor Azizi 2 April, 2012, 5:29 am

    kahkahkah

  • Nor Azizi 2 April, 2012, 5:29 am

    kahkahkah

  • Husaini Eddy Mustafa 2 April, 2012, 5:33 am

    tak maluuu betul

  • Husaini Eddy Mustafa 2 April, 2012, 5:33 am

    tak maluuu betul

  • Akob Sedek 2 April, 2012, 5:33 am

    nak saman ya Amoi! he…he…he…nampak sikit dah kira ok lah tu!

  • Akob Sedek 2 April, 2012, 5:33 am

    nak saman ya Amoi! he…he…he…nampak sikit dah kira ok lah tu!

  • Siti Maizulalwiah Bachok 2 April, 2012, 6:00 am

    Ingat apa lh tdi..,keh3x

  • Siti Maizulalwiah Bachok 2 April, 2012, 6:00 am

    Ingat apa lh tdi..,keh3x

  • Fauziah Awang 2 April, 2012, 6:02 am

    nanti orang tak tahu lak yg dia pakai suar dalam….

  • Fauziah Awang 2 April, 2012, 6:02 am

    nanti orang tak tahu lak yg dia pakai suar dalam….

  • P'chenta Gadess 2 April, 2012, 6:36 am

    tau xpe.. aishh..

  • P'chenta Gadess 2 April, 2012, 6:36 am

    tau xpe.. aishh..

  • Cyma Rozq 2 April, 2012, 6:59 am

    Cantik hanya pada paras rupa itu bukan cantik sebenar wanita.. Itu hanya periasan tetapi yg dikatakan cantik adalah auratnya jika yg terpelihara itu la cantik yg hakiki. Subahanallah….

  • Cyma Rozq 2 April, 2012, 6:59 am

    Cantik hanya pada paras rupa itu bukan cantik sebenar wanita.. Itu hanya periasan tetapi yg dikatakan cantik adalah auratnya jika yg terpelihara itu la cantik yg hakiki. Subahanallah….

  • Zafelee Pilie 2 April, 2012, 8:19 am

    Lofa..knapa sanggup berpakaian begini..rupamu cantik.biarlah kecantikan rupa paras itu bersatu dengan hati yang bersih..

  • Zafelee Pilie 2 April, 2012, 8:19 am

    Lofa..knapa sanggup berpakaian begini..rupamu cantik.biarlah kecantikan rupa paras itu bersatu dengan hati yang bersih..

  • Syed Hidayat 2 April, 2012, 8:41 am

    Kira ape artis…manusia murahan

  • Syed Hidayat 2 April, 2012, 8:41 am

    Kira ape artis…manusia murahan

  • Sue Faisal 2 April, 2012, 8:43 am

    perlu ker… tak payah lah nak mm nih… susah sgt ke nak jadi artis bersih tanpa kontroversi….

  • Sue Faisal 2 April, 2012, 8:43 am

    perlu ker… tak payah lah nak mm nih… susah sgt ke nak jadi artis bersih tanpa kontroversi….

  • Norsyahril Ahmad 2 April, 2012, 12:15 pm

    seluar dalam import baru beli tu yang nak tunjuk sgt

  • Norsyahril Ahmad 2 April, 2012, 12:15 pm

    seluar dalam import baru beli tu yang nak tunjuk sgt

  • Gee Gee 2 April, 2012, 12:38 pm

    amboiiii…geram semacam je abg Akob Sedek…

  • Gee Gee 2 April, 2012, 12:38 pm

    amboiiii…geram semacam je abg Akob Sedek…

  • Abu Hassan Ar 2 April, 2012, 1:48 pm

    Doh tengok ari tu,nampak seluar dalam berlubang.

  • Abu Hassan Ar 2 April, 2012, 1:48 pm

    Doh tengok ari tu,nampak seluar dalam berlubang.

  • Kamal Rezali 2 April, 2012, 4:14 pm

    Ha mauttttt

  • Kamal Rezali 2 April, 2012, 4:14 pm

    Ha mauttttt

  • Syahidatul Mariam 2 April, 2012, 4:25 pm

    Nampak ke…??

  • Syahidatul Mariam 2 April, 2012, 4:25 pm

    Nampak ke…??

  • Selamba Muar 3 April, 2012, 3:39 am

    seluar dlm beli mahal tu…

  • Selamba Muar 3 April, 2012, 3:39 am

    seluar dlm beli mahal tu…

  • Othman 5 April, 2012, 6:33 pm

    Salam.Biarlah kita popular dengan identiti yang bersopan-santun…

  • Haini Mohamad Zain 6 April, 2012, 7:34 am

    dah cantik tak payah la buka situ sini, bakai bj kurung pun cantik.

  • Haini Mohamad Zain 6 April, 2012, 7:34 am

    dah cantik tak payah la buka situ sini, bakai bj kurung pun cantik.

  • Yusshifaizal Yus 22 April, 2012, 3:29 pm

    kalu dah mcm 2 baik xpayah pakai pape……

  • Yusshifaizal Yus 22 April, 2012, 3:29 pm

    kalu dah mcm 2 baik xpayah pakai pape……

  • malu 16 May, 2012, 4:09 pm

    bakpo lar lagu ni mek wei!!wak malu ore pntai timur jah….oloh lar..

Leave a Comment

CommentLuv badge

≡ Menu