LELAKI YANG KACAK LEBIH SAYANGKAN ANAK

Lelaki yang kacak lebih sayangkan anak daripada isteri. Betul ke? Sesetengah pendapat mengatakan bahawa lelaki kacak iaitu suami akan berkurang kasih sayang kepada isterinya setelah memperolehi cahaya mata.Ini pandangan peribadi hatiputera untuk berkongsi tentang artikel ini. Janganla pula para isteri merasa bimbang dengan pendapat ini tetapi boleh cuba direnungkan dalam kehidupan keluarga masing-masing.Tetapi mungkin ada si isteri yang mengiyakan tentang kekacakan kasih sayang lelaki berkurang setelah mempunyai anak.

Aku lelaki paling kacak

Korang tahu kenapa aku cakap aku lelaki paling kacak sebab aku ada twin girl yang sekarang baru berumur enam bulan.Amacam korang kacak tak aku..Kalau nak dipublishkan cerita tentang sikembar aku nie,,rasanya berhari-hari tak habis..tapi insyaalah kalau ada masa nanti akan aku kongsikan kat sini…

Contoh pertama lelaki kacak lebih sayangkan anak

Sebagai contoh lelaki kacak , Jika seluar si anak kecil mereka melorot ke bawah maka si suami akan membenarkan perbuatan anaknya itu tetapi jika si isteri walaupun telah memakai dengan betul seluar tersebut pasti akan di perlorotkan.

Contoh kedua lelaki kacak utamakan anak

Manakala yang keduanya, lelaki kacak yang bergelar suami ketika melihat anak orang lain ketika berjalan ataupun di mana-mana sahaja pasti akan teringat kepada anak dengan anak sendiri, tetapi yang sebaliknya terjadi apabila dia melihat perempuan lain maka pasti akan lupa pada isterinya sendiri..hahaha

Betul ke lelaki kacak macam tu

Kata orang sayangkan anak tangan-tangankan, sayangkan isteri tinggal-tinggalkan.Maksudnya kalau lelaki kacak tu sayangkan anak maka hendaklah dia mendidik anaknya itu dengan cara yang dituntut oleh islam tetapi kalau sayangkan isteri hendaklah keluar mencari rezeki yang halal untuk menyara anak, isteri dan keluarganya.

Harap-harap kita semua berusaha menjadi lelaki kacak.

Comments

  1. yas says

    Tahniah bro…tak sangka ko dh kawenn….ingatkan ko bujang laie…hehehe
    mmg syok bila ada anak kembar…tp penat sikit la kot….

    • hatiputera says

      hahaha,,,mengendeng2 yer,,memang patut pun pompuan lebih utamakan anak,,,tapi jangan sampai mengabaikan suami pulak…takot nanti si suami jadikannya sebagai alasan.

    • suri says

      haa…jahat sungguh sahabat adam..tak der masa eh nak ending2 kita kedapur dia ending kelain adalah,,bukan nk nulung weeee…

    • hatiputera says

      kita sebagai ibu bapa tak mengharapkan balasan dari anak-anak cuma berdoa agar mereka menjadi orang yang berguna kepada bangsa, agama dan negara suatu hari nanti..

  2. gnesop says

    wah, mesti best dapat anak kembar.. mmg kacak lah bro
    cabaran pun mesti hebat bukan?

    moga terus kacak.. heheh
    My recent post Update ranking LELAKI KACAK vs lelaki beriman

Tatacara komen di sini:

Please, hanya gunakan real name, bukan business name ataupun keyword. Semua komen akan dimoderate terlebih sebelum ianya kelihatan di blog ini. Komen-komen yang tidak menggunakan real name berkemungkinan akan didelete ataupun di mark sebagai spam.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge