Juara Euro 2012

Ramai yang sudah tahu bahawa Euro 2012 sudah bermula dan pasti ramai lelaki kacak sudah meramalkan pasukan yang bakal bergelar juara. Untuk pengetahuan umum, satu pasukan pilihan iaitu Belanda telah tumpas 1-0 kepada Denmark pada perlawanan yang begitu sengit malam tadi. Portugal pun kalah 0 – 1 kepada Jerman awal pagi tadi menerusi jaringan Mario Gomez.
juara euro 2012 lelaki kacak

Pasukan manakah bakal Juara Euro 2012

Untuk mengetahui pasukan manakah yang bakal bergelar Juara Euro 2012 , sama-sama kita nantikan saat itu pada 2 Julai 2012 di Stadium Olimpik, Kyiv. Antara pasukan yang diramalkan untuk menjuarai Euro 2012 ialah Sepanyol, Portugal, Itali, England, Perancis , Russia dan Greece. Manakala pasukan pilihan aku ialah tidak lain dan tidak bukan ialah Portugal.

portugal juara euro 2012

Team Portugal Euro 2012

Nama Pemain Portugal Euro 2012

Di bawah ini senarai nama-nama pemain Portugal yang bakal bergelar Juara Euro 2012.

Penjaga Gol

  • Rui Patricio
  • Beto
  • Eduardo
  • Pemain Pertahanan

  • Fabio Coentrao
  • Pepe
  • Miguel Lopes
  • Bruno Alves
  • Joao Pereira
  • Ricardo Costa
  • Rolando
  • Midfield

  • Raul Meireles
  • Joao Moutinho
  • Custodio
  • Hugo Viana
  • Ruben Micael
  • Miguel Veloso
  • Penyerang

  • Cristiano Ronaldo
  • Hugo Almeida
  • Helder Postiga
  • Nani
  • Silvestre Varela
  • Ricardo Quaresma
  • Nelson Oliveira
  • Fakta perlawanan Portugal VS Jerman Euro 2012

    fakta juara euro 2012

    Contest Ringkas Denaihati Juara Euro 2012

    Sebenarnya artikel ini aku buat sebagai menyahut cabaran dari Denaihati yang bertajuk Euro 2012 Juara pilihan Lelaki Kacak. Contest ringkas ini akan tamat pada 11.59pm, 14/6/2012 . Jom sama-sama menyertai contest ringkas ini.

    • Meet the Author • Hati Putera


    Nama nick saya ialah Hati Putera. Merupakan seorang juruteknik komputer bahagian perkakasan. Menulis hanyalah sekadar mengisi masa lapang. Meminati SEO dan sekarang mula belajar tentang IM. Don't forget to Follow my blog with Bloglovin and lifestyle blogs blogs


    25 comments… add one

    • aku harap ko menang contest pakcik denaihati tu. hoho..

      Reply
    • mmg saingan belanda ni .. :)

      Reply
      • walaupun aku tetap sokong portugal…hehehe

        Reply
    • moga berjaya bro :)

      Reply
    • Aku memang peminat Jerman dari dulu sampai sekarang :)

      Reply
      • aku memang suka cara permainan portugal,,,macam brazil…

        Reply
    • Aku jangka SPAIN menang tapi corak permainan
      Portugal best.. wa suka beb.. har3

      Reply
    • Ok brother.. gd luck utk team lu..

      Reply
    • cristiona ronaldo kena perform baru portugal mmg menang.. haha

      Reply
      • Aku tgk CR main dah ok dah malam tuh…tp takde nasib nak gol… :D

        Reply
      • CR susah nak gerak sebab kena marking jer,,,

        Reply
    • Senarai pemain portugal mmg tak dinafikan amat2 terbaik.

      Aku teka Itali yang bakal juara walaupun aku tak minat Itali…hehehe

      Reply
      • woishh,,,tak minat tapi teka italy lak nie,,,hehe

        Reply
      • main teka terkadang menag gak sapa tahu kan?

        Reply
    • christian ronaldo… go go go..!!
      join juga ya di http://www.cybercityindonesia.com
      jejaring sosialnya indonesia, milik anak bangsa

      dinda
      http://cybercityindonesia.com/profile/44838

      Reply
    • wah, ada pertandingan lagi rupanya
      selamat berjaya

      Reply
    • contest paling sempoi nih….hope Spanyol menang laa….kekeke

      Reply
    • hai cam yakin bersih jer hee…apa2 semoga hti yg menontot nnti akan sorkak gembira puya

      Reply
    • Wahh theme lain pulak keni???semoga pasukan pilihan berjaya nanti..hehe

      Reply
    • Good Luck bro… AKu x tengok bola.. Aku x tau nk komen apa… Hehehehe :)

      Reply

    Berikan Pandangan Anda Di Sini!

    Sila gunakan personal name sahaja semasa meninggalkan komen. Jangan menggunakan keyword yang anda target sebagai ganti nama kerana ianya seperti "spammy". Saya lebih suka jika anda meninggalkan komen menggunakan nama sebenar. Sekiranya anda ingin melakukan link building, sila submit artikel anda di http://bookmark.hatiputera.com

    CommentLuv badge