Bonus Raya Penjawat Awam 2013

Informasi salah tentang bonus raya 2013. Pertama kali saya ingin memohon maaf di atas penerbitan artikel bonus raya 2013 ini. Sebenarnya artikel itu saya rujuk dari berita harian yang mana artikel tersebut sebenarnya ialah artikel untuk tahun 2012. Kalau dikaji balik berkenaan dengan pemberian bonus tersebut pada 9 Ogos 2013 adalah tidak wajar kerana tarikh tersebut adalah tarikh hari raya ke-2. Jadi kepada pembaca blog ini harap abaikan berita dibawah.

ABAIKAN ARTIKEL DIBAWAH INI, BELUM TENTU ADA BONUS UNTUK PENJAWAT AWAM 2013

Bonus raya penjawat awam 2013. Alhamdulillah berita baik buat semua kakitangan awam dengan pemberian bonus raya penjawat awam 2013 sebanyak setengah bulan gaji ataupun dengan bayaran minimum sebanyak RM500 oleh kerajaan. Berita baik ini diumumkan oleh Datuk Seri Najib Razak.

bonus raya penjawat awam 2013

Semoga pemberian bonus raya 2013 ini memberi manfaat

Datuk Seri Najib juga mengumumkan bahawa kerajaan juga bersetuju untuk memberi bayaran khas kepada pesara kerajaan sebanyak RM500. Bayaran tersebut akan dilakukan pada 9 Ogos 2013.

Pastinya berita ini akan memberi manfaat yang besar kepada lebih 1.2 juta penjawat awam dan 650,000 pesara kerajaan. Keseluruhan bayaran itu membabitkan perbelanjaan sebanyak RM2.2 billion sebagaimana yang dilaporkan oleh Berita Harian.

Semoga dengan pemberian Bonus raya 2013 ini dapat membantu penjawat ataupun kakitangan awam membuat persediaan untuk menyambut hari raya aidilfitri nanti.

Structured Data, Review
Title: Bonus Raya Penjawat Awam 2013
Reviewed by hati putera on Jun 30
Rating: 5.0
Summary: Bonus raya penjawat awam 2013
Description: Bonus raya penjawat awam 2013. Sebenarnya belum tentu ada bonus buat semua kakitangan awam ataupenjawat awam 2013 sebanyak setengah bulan gaji

Incoming search terms:

 

Comments

  1. keretahitam says

    Syukur Alhamdullillah…dapat meringankan sedikit perbelanjaan untuk sambutan raya tahun ini..kena beringat dan berjimat. jangan sibuk nak shopping je..beli ikut keperluan sahaja……

  2. nini says

    salam..ni berita tahun lepas…harap maklum…9 ogos tu raya kedua…xpenah2 dapat bonus time raya kedua…selalu seminggu @ 10 sebelum raya…

  3. waklan says

    Raya bukan 8 Ogos 2013 kee… buat ape bagi 9 Ogos 2012… tapi aku rase ramai dah quote artikel berita harian tahun lepas pasal bonus raya lepas.. tahun ni belum ade berita lagi

  4. ramu says

    untuk pengetahuan rakan-rakan artikel diatas itu adalah berita tahun lepas.cuba perhatikan bayaran akan dilakukan 9 ogos.hari raya tahun ni jatuh 8 ogos,maknanya raya kedua lah baru dapat,sebenarnya masih lagi dalam kajian pm.apapun kita berdoa agar dapat bonus sebelim raya,tq…

  5. waiman takwa says

    Salam.. Syukur.. Terima kasih kerajaan kerana mengambil kira kesusahan hidup rakyat terutama penjawat awam. Hasilnya nanti insya Allah jatuh juga kepada para peniaga yang bukan penjawat awam. Sama-sama merasa rezeki raya.

  6. says

    Rezeki tu. Moga dibelanjakan sebaiknya bagi tujuan yang baik. Orang kerja swastu pun dapat bonus juga, cuma tak bising-bising

  7. Putera says

    Saya suka kalau bonus dapat pada hari raya kedua, so tidaklah org Melayu berbelanja sakan kat kedai cina. Dapat duit bonus tu blhlah simpan sikit.