AMARAN 18 SX – VIDEO PASANGAN CURANG BERZINA MELEKAT

AMARAN 18 SX – VIDEO PASANGAN CURANG BERZINA MELEKAT | Cerita gempar ini berlaku di Nairobi Kenya di mana seorang isteri yang bezina dengan teman lelakinya yang kemudiannya melekat. Laporan media Kenya menyatakan , si suami telah mengesyaki si Isteri bermain kayu tiga dan berjumpa bomoh untuk meletakkan jampi Voodoo pada isterinya.
amaran 18 sx

Dipercayai jampi voodoo tersebut mengakibatkan kemaluan si isteri dan teman lelaki kacak nya melekat. Setelah isterinya kantoi dan didapati suaminya enggan menolong.VIDEO DI BAWAH INI BUKAN BERTUJUAN UNTUK MENYIARKAN VIDEO SEKS TETAPI SEBAGAI PENGAJARAN BAHAWA PERBUATAN ZINA ITU ADALAH SANGAT KEJI. Saksikan video di bawah..

AMARAN 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA

Kalau anda seorang lelaki kacak ,,, jangan ikuti perbuatan di atas.

SUMBER

17 thoughts on “AMARAN 18 SX – VIDEO PASANGAN CURANG BERZINA MELEKAT

  1. samanosuke_04 says:

    lol, melekat betol seyh, aku igtkan nie video yang ade hantu kat akhir2 tue.. haha, takot betol orang main bomoh2 nie.. huhuhu
    My recent post Manchester City Juara EPL 2012!!~

  2. Bahaya betul. Sekurangnya tak de lah orang berani buat lepas ni…
    My recent post Ubah Theme Firefox Dengan Personas

  3. macam macam mereka ni
    My recent post Gambar helmet Zulfahmi Khairuddin

  4. Jeng kreng….hahahaha…jampi tu memang power la…
    My recent post Yeehhhaaaaa…Berjaya!!!

  5. dasyat tul ni…satu kampung tengok tu..siap ada yang macam hulur duit tu nak buat apa eh, nak bayar tiket ke
    dalam 0:17 ada budak kena pukul, agaknya dia marah sebab kecik lagi, tapi duduk depan sekali
    My recent post Cerita Di Stesen Minyak

  6. jampi Voodoo. Kemain penangan dia
    My recent post Wordless Wednesday #6 – Mogok Lapar

  7. malunyeeeee…aibnyeee…. jauhilah perkara2 yg mendekatkn pd zina sekalipun, apatah lg zina…
    Ummi Hanie recently posted…Melaka River CruiseMy Profile

  8. ini kali lah .. ada pengajaran di sebaliknya. Usah gelojoh.
    iAwani recently posted…Kamera Sony Xperia TL Aktif Dalam 1.5 SaatMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge