AMARAN 18 SX – VIDEO PASANGAN CURANG BERZINA MELEKAT

AMARAN 18 SX – VIDEO PASANGAN CURANG BERZINA MELEKAT | Cerita gempar ini berlaku di Nairobi Kenya di mana seorang isteri yang bezina dengan teman lelakinya yang kemudiannya melekat. Laporan media Kenya menyatakan , si suami telah mengesyaki si Isteri bermain kayu tiga dan berjumpa bomoh untuk meletakkan jampi Voodoo pada isterinya.
amaran 18 sx

Dipercayai jampi voodoo tersebut mengakibatkan kemaluan si isteri dan teman lelaki kacak nya melekat. Setelah isterinya kantoi dan didapati suaminya enggan menolong.VIDEO DI BAWAH INI BUKAN BERTUJUAN UNTUK MENYIARKAN VIDEO SEKS TETAPI SEBAGAI PENGAJARAN BAHAWA PERBUATAN ZINA ITU ADALAH SANGAT KEJI. Saksikan video di bawah..

AMARAN 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA

Kalau anda seorang lelaki kacak ,,, jangan ikuti perbuatan di atas.

SUMBER

Incoming search terms:

 

Comments

  1. samanosuke_04 says

    lol, melekat betol seyh, aku igtkan nie video yang ade hantu kat akhir2 tue.. haha, takot betol orang main bomoh2 nie.. huhuhu
    My recent post Manchester City Juara EPL 2012!!~

    • hatiputera says

      berdosa besar tu,,,kalau terlepas di dunia pun,,di akhirat ada balasannya..

  2. says

    dasyat tul ni…satu kampung tengok tu..siap ada yang macam hulur duit tu nak buat apa eh, nak bayar tiket ke
    dalam 0:17 ada budak kena pukul, agaknya dia marah sebab kecik lagi, tapi duduk depan sekali
    My recent post Cerita Di Stesen Minyak