AIDIL ZAFUAN TARIK BALIK PERMOHONAN CERAI

AIDIL ZAFUAN TARIK BALIK PERMOHONAN CERAI – Alhamdulillah, akhirnya rumahtangga yang hampir runtuh akhirnya terbina semula setelah Aidil Zafuan tarik balik permohonan cerai ke atas Isterinya Rita Rudaini di di Mahkamah Syariah Daerah Petaling hari ini.Keputusan ini dibuat sehari sebelum prosiding bermula atas alasan untuk memulihkan semula rumahtangga dan juga demi untuk kebahagiaan anak-anak mereka iaitu Airit Rayyan Rizqin, 4, dan Airit Qaqa Arjuna yang berusia setahun.

Aidil Zafuan tarik balik permohonan cerai ke atas Rita Rudaini

Menurut seperti yang dilaporkan oleh mynewshub.my pihak plaintif juga telah memohon defendan agar kembali taat kepadanya,,


Saya juga menuntut dia dan anak-anak untuk berpindah ke rumah saya di USJ 1 sebagai tanda taat dan setia kepada suami,” kata Aidil Zafuan.

Semoga keluarga mereka hidup bertambah bahagia selepas ini dan berharap perkara yang telah berlaku itu, Aidil Zafuan lelaki kacak dan Rita Rudaini Wanita Cantik dapat jadikan ianya sebagai pengajaran untuk menempuh hari-hari mendatang.

22 thoughts on “AIDIL ZAFUAN TARIK BALIK PERMOHONAN CERAI

  1. Izzuddin Fauzi says:

    Buat apa la nak cerai2… Katok lelaju karang baru tau…
    My recent post Hari Pertama Kerja Lelaki Kacak

  2. harap mereka akan bersama semula kan
    My recent post Akukah Lelaki Kacak?

  3. salam bro… facebook ko ok x?…
    My recent post AIDIL ZAFUAN BATAL CERAIKAN RITA

  4. baguslah….moga mahligai yang di bina kekal selamanya…

  5. gua xlew buka..invalid url..adeiii…
    My recent post AIDIL ZAFUAN BATAL CERAIKAN RITA

  6. berbaik-baik la, gaduh2 tu biasa
    My recent post Steven Gerrard Kapten Skuad England Euro 2012

  7. dah tarik balik kira berbaik-baik tu,,

  8. sejuk hti yang mendegar ..

  9. semoga akan berjalan baik selepas ini amin

  10. fikirlah anak2..kesian kat depa..
    My recent post Platform Idea

  11. Kebajikan dan kasih sayang anak-anak perlu diutamakan bukan kepentingan diri sendiri.
    My recent post Resepi Nugget ikan lembut dan sedap percuma

  12. buang yang keruh, ambil yang jernih
    My recent post Senaman Punggung

    • sedangkan lidah lagi tergigit, apa pula suami isteri,,,
      buang yang keruh, ambil yang jernih.
      baru teguh peribadi…

  13. rita ni dah 2 kali kawin.. takkan nak kawin lagi kot.. asyik kawin cerai takde faedah laaaa
    My recent post Mohd Nazmi Faiz Mansor di Portugal

  14. hoho..aku harap aidil buat yang terbaik..bukan senang nak dapat bini macam tu..
    My recent post Komisen ke 5 dari TipsPTD.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge